vrijdag 16 oktober 2009

Sam Smith en de wraak van Carolina

Sam en Daphné varen met een cruiseschip langs de kust van Brazilië naar hun volgende opdracht. Even tijd om te luieren dus, maar voor Sam is dat aartsmoeilijk: hij krijgt er de kriebels van dat er niets gebeurt. Gelukkig krijgen ze al snel hun opdracht: op het eiland Ilha Grande bevindt zich een geheime gevangenis – Prisão Grande – en daarin zit Caroline Moss opgesloten, de gangster die door toedoen van Sam opgepakt is. De celgenote van Moss is Katie Lynn, een geheim agente van de CIA.
Sam en Daphné moeten Katie steun bieden, want Moss is iets van plan, alleen weet niemand wat. Maar het spionnenduo geraakt niet in de gevangenis. De Mary, het cruiseschip, wordt namelijk gekaapt. Het blijkt een listig opgezet plan …

5 opmerkingen:

  1. hey,
    ik kijk er al naar uit om het boek te lezen!!
    we hebben alle boeken van sam smith thuis, behalve sam smith en de dragons, en dit nieuw boek!!!!
    ik hoop dat jonas boets nog veel boeken over sam smith schrijft!!

    grtjes
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het heel toffe boeken en tis leuk om ze te lezen, khoop dat er nog veel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ik heb elke boek van Sam Smith, en ze zijn allemaal echt geweldig om te lezen!

    Nu ga ik de nieuwste boek kope, hopen dat die even geweldig is!

    groetjes Arne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jo,

    Ik ga zodra ik kan het boek kopen!!

    R

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thomas Van der Heyden29 december 2009 om 12:35

    ik heb alle boeken van Sam Smith gelezen, je bent echt een geweldige schrijver!!
    ik hoop dat er nog vele boeken van sam smith zullen volgen ...

    BeantwoordenVerwijderen