woensdag 5 mei 2010

Eerste draaidag

Zaterdag was de eerste draaidag van onze film: Het mysterie van Garbaggio. De leerlingen van 5A konden kennis maken met een echte set. Ze mochten ook meteen voor de catering zorgen en de acteurs in de watten leggen. En die hebben dat o zo graag. De set lag in een verlaten fabriek in Deinze. Geweldige locatie! Oud, vies, muf, roestig, ... een perfecte plek waar een stel gangsters zich met duistere zaakjes bezighouden.

Kobe en ik draafden even op voor een rolletje als arbeider. We mochten met blote handen vuil scheppen op een lopende band. Wie heeft in godsnaam dat scenario geschreven? :-)

Maar niet getreurd, regisseur Klaus had eigenlijk iets anders in petto voor mij: Enzo, de gangster. Op de tweede draaidag mocht ik terugkomen als gangster, op voorwaarde dat ik heel vroeg opstond.

Ik heb toch even getwijfeld :-)

Snoep was er genoeg aanwezig!

De crew!

De machinekamer, Yago (Thomas van Goethem) ligt vastgebonden op de machine

Even een hapje eten, een filmdag duurt immers lang


De stoere arbeiders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten